czwartek, 3 czerwca 2010

I Powiatowy Dzień Matki i Dziecka w RETRO w Skibniewie



Spotkanie autorskie z moją książką



Konkurs na makijaż i przebranie matki i córki



Matki grały role córek, a córki - matek



Małgosia i ja

Małgosia - moja koleżanka ze Skibniewa zwana przez znajomych jako "kopalnia pomysłów" zaprosiła mnie na spotkanie autorskie, które miało być jedną z wielu atrakcji, które przygotowała na terenie swojej restauracji "Retro" z okazji Dnia Matki i Dziecka.

Imprezę urządziła pod nazwą "I Powiatowy Dzień Matki i Dziecka", która odtąd będzie odbywała się w Skibniewie co roku. Dzieci i ich mamy bawiły się świetnie. Każdy z urządzonych konkursów był nagradzany wieloma prezentami: słodycze, książki itp.

Ucztą dla duszy był wernisarz prac malarskich i graficznych pani Marleny, której nazwiska niestety nie pamiętam. Wszystkie jej prace, które zrobiły na mnie duże wrażenie były inspirowane pięknem kobiecego ciała... Właśnie przyszło mi do głowy, aby przy naszej aukcji koni zorganizować jakiemuś młodemu, zapowiadającemu się artyście aukcję jego dzieł, może właśnie prac pani Marleny!?

Impreza w Skibniewie bardzo się udała, a burza pojawiła się na szczęście dopiero w momencie, gdy goscie rozjeżdżali się do swoich domów.

Polecam kuchnię restauracji "Retro" - jedzonko, że palce lizać!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz