sobota, 4 lutego 2012

Uwaga plagiat !!!!!!!!

Poniżej podaję link stajni, która obrała sobie naszą nazwę Konik Polny - działalność od 2010 roku. Jestem już po rozmowie z właścicielką, która właściwie stajni nie ma tylko 2 konie a poza tym mieszka w mieście i prowadzi hipoterapię. Nazwa została wymyślona przez dzieci jeżdżące u niej w wyniku "burzy mózgów". Interes jednak nie idzie i młoda instruktorka likwiduje działalność. Strona w przeciągu miesiąca ma zniknąć, ale póki co robi zamieszanie i dezorientuje gości i klientów!!!
Stajnia Konik Polny!
konikpolny.tnb.pl/
Konik Polny prowadzi działalność od maja 2010 roku. • Uczymy jeździć konno •. • Prowadzimy zajęcia z hipoterapii •. • Organizujemy wyjazdy w teren oraz rajdy ...

6 komentarzy:

  1. oj zeby ktos przez ta dezorientacje z mazowsza na podkarpacie nie zajechal :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem instruktorem jazdy konnej i hipoterapii, w wyniku burzy mozgow czyli zabawy ktora zorganizowalam dla swoich dzieci otworzylam firme o nazwie: konik polny imie nazwisko - pelna nazwa FIRMY! nie mam nic wspolnego z agroturystyka, nie mam nic wspolnego ze stadnina, nie mam nic wspolnego z hodowla koni malopolskich, nigdy nie slyszalam o Waszej stajni i nie chce slyszec, nie interesuje mnie to!!! informacje ktore zostaly przez Pania Szadyn podane przekazalam Pani osobiscie w rozmowie telefonicznej zeby zrozumiala Pani ze nie jestem dla Niej konkurencja, bylam szczera i podalam informacje ktore pani Szadyn beszczelnie zamiescila na publicznej stronie internetowej bez mojej zgody oskarzajac mnie o plagiat (czy jest tego Pani pewna? Prosze sprawdzic czym jest plagiat i czy ma Pani prawo oskarzac mnie?????) A to ze moja strona wyskakuje pierwsza - ups - nigdy nikt do mnie nie dzwonil szukajac Waszej stajni a gdyby nawet to mam jezyk i powiedziala bym ze to pomylka. Wspanialy przyklad zawisci wsrod naszych polskich koniarzy!!!! w ogole wsrod ludzi - gratuluje!!!! Pani Szanowany Hodowca Autorka itd. Troszke bym sie wstydzila na Pani miejscu tym bardziej ze nasza romowa byla - tak myslalam - szczera! I wie Pani co??? Tylko MI PRZYKRO!!! :( POWODZENIA I SERDECZNE POZDROWIENIA

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie.. Ile kosztuje obóz jeździecki na np. 3 tygodnie? Bo za nic nie pamiętam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Porozmawiamy o tym na mailu konikpolnyet@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. keyωords My recommenԁеԁ maximum number оf characters for this tag іs 250.
    One thing that’s gooԁ about ѕуnthetic mesh is thаt it’s lightωeight and іt ԁoesn’t give
    much οf a burden to cаrry on youг feet.
    Similar tο expectant motherѕ, οѵerweight or obeѕe peοple may
    finԁ it uncomfortable or even paіnful tο exerсiѕe
    on land.

    My ωeblog ... http://seo.pwoman.info/story.php?title=disc-o-fever-wuerzburg-ultimate-frisbee-an-update-on-easy-products-for-cool-shoes

    OdpowiedzUsuń
  6. Mοst ѕexual relatіоnshiр ρrοblems сome
    abоut beсаuѕe sеx becomеѕ boгing
    anԁ predictаble. I suspect if уοu weгe lіke mοst womеn, you thought you ωeге
    еntering a partnership. So respеct уour oldiеs and match your behavіours to theіг еxpectatіons, but nevеr
    let them dіctate your sex-lifе oг mаkе it suffer.



    Rеview my webpаge kinky

    OdpowiedzUsuń