sobota, 5 lipca 2014

Współczesne zastosowanie gruszki na miedzy :) Liny TRX :p

O gruszkę dawniej boje w sądach toczono, o czym od Rzędziana w sienkiewiczowskim Ogniem i mieczem się dowiadujemy. Niedawno pisałam o niechcianych drzewach na miedzach, o uciążliwości jaka one stanowią przy współczesnej uprawie pola...
Sentyment do tych drzew mam jednak tak wielki, że postanowiłam zachęcić teraźniejszych obszarników do wstrzymania się od usuwania tych drzewek...
Otóż grusza na miedzy ma zastosowanie również obecnie, a to jako "minisiłownia" stanowiąc miejsce do mocowanie lin TRX :)))
Wtajemniczona zostałam ostatnio przez moje dziecię Anielkę cóż to zacz. Ćwiczenia te wymyślono na potrzeby amerykańskich żołnierzy, którzy musieli utrzymywać formę, a nie mogli zabierać przyborów do ćwiczeń. Używali więc liny od spadochronów, a w ćwiczeniach wykorzystywane było obciążenie własnego ciała :)
W TYM MIEJSCU APEL DO GOSPODARZY. cHYBA CHCECIE UTRZYMYWAĆ PIĘKNĄ SYLWETKĘ I TĘŻYZNĘ FIZYCZNĄ, OTÓŻ MOŻNA SOBIE UCZYNIĆ MAŁĄ PAUZĘ W ORANIU LUB SIANIU LIBO KOSZENIU I MYK , ZARZUCIĆ TRX NA GRUSZĘ NA MIEDZY I 15 MIN ĆWICZEŃ NA MIĘŚNIE BRZUCHA NP :P

Anielka opisuje tego typu ćwiczenia pod tym linkiem:
http://fitdevangel.blogspot.com/2014/06/moja-przenosna-siownia-czyli-trening-na.html
Miłej lektury :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz