piątek, 1 lutego 2013

Z cyklu "Biednemu zawsze wiatr w oczy" :(

Odwożę ci ja dzieciaki do siostry, wyjeżdżam z trasy węgrowskiej na terespolską, a tu pan władza lizakiem mi macha.
Myślę gorączkowo co źle zrobiłam, ale nic nie mogę wydumać. Tomeczek dumnie z przodu siedzi, dziewczyny z tyłu obłożone bagażami, a na kolanach mają jeszcze gitarę większą od nich.
Okazało się, że rutynowa kontrola. Dziewczyny nerwowo rzuciły się do pasów, ale spostrzegawczy pan władza od razu to dojrzał i wlepił mi mandacik w wysokości 50 zeta.
Poinformował mnie również, ze hak holowniczy mam źle zamontowany, bo rejestrację zasłania i że mam to zmienić, bo następnym razem znowu mandacik będzie. Powiedziałam, że takie auto już dostałam, używane, z hakiem, ale on na to, że nieznajomość prawa mnie nie chroni i tyle!
Kiedy wręczał mi mandacik ja chciałam mu wręczyć karteczkę z adresem bloga ( mimo iż dzieci ostro protestowały i bały się, że dostanę następny mandacik). Pan policjant karteczki nie wziął, bo powiedział mi, że nie może nic brać od społeczeństwa ( na końcu języka miała, że w zeszłorocznej "akcji znicz" jego koledzy nie protestowali i wzięli jednak ode mnie "coś" czyli dwie stówy ), ale adres bloga zapamiętał i powiedział, że odwiedzi...
A dzisiaj w Radio Zet cały czas mówili o nowym filmie, który wszedł do kin "Drogówka". Powinnam zachować czujność :p

4 komentarze:

  1. 50 zeta to prawie jak pouczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla kogo. Wczoraj 50 mandat + 80 sklep + 100 paliwo , to już mamy 230 :(, a w zeszłym miesiącu KRUS + ubezpieczenie budynków + ubezpieczenie auta + pozostałe rachunki = 2,5 tysiaka :( Obóz jeździecki jak wyżej - jedna osoba i w zimie to wiadomo jak z zarobkami na jazdach konnych. Może to 50 zeta to nie dużo, ale mnie przygnębiło samo wydarzenie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Ewo! Podobno nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło! W moim przypadku to działa! Jak tylko spotka mnie coś złego, zaraz rozglądam się, gdzie to dobre...

    OdpowiedzUsuń
  4. Czegoś tu nie rozumiem - pisze Pani, że wręczyła łapówkę policji za odstąpienie od czynności służbowych??? Tak to rozumiem. No przecież to jest tak samo karane jak branie łapówki! Może lepiej usunąć ten wpis...

    OdpowiedzUsuń