poniedziałek, 4 lutego 2013

Córki Szejka Abdula

Na naszym blogu często pojawiają się córki Szejka Abdula. A cóż to są za postacie ? - zapytacie.
Oto krótka historia "Córek Szejka Abdula".
Któregoś dnia parę lat temu dostaliśmy telefon od zaprzyjaźnionego hodowcy koni arabskich. Głowił się jakby tu sprzedać choć parę sztuk koni, których z dwóch klaczy narobiło się multum lub aby dać mu pomysł na to cóż można by z tymi końmi robić.
Wymyśliłam sobie wtedy, że jego konie mogłyby startować w konkurencjach koni arabski pod siodłem min " w strojach arabskich" i "w strojach historycznych".
Aby zachęcić go do wejścia w tą akcję postanowiłam pokazać mu taki piękny, kolorowy występ przy okazji naszego Hubertusa. Co prawda nie mamy koni arabskich, ale Ordonka i jej córka mają wyraźnie zaznaczony bukiet arabski ( w związku z ojceem Ordonki - janowskim, arabskim ogierem  Ordynkiem ).
Pogoniłam natychmiast na targ do Węgrowa po rozmaite świecidełka, pasmanterię i inne gadżety, z których mogłam zrobić stroje arabskie dla dziewczyn i ozdobić rzędy końskie.
Dziewczyny - moje córki Aniela i 10-letnia wtedy Ola bardzo się do tej akcji zapaliły.
Powstał piękny, barwny kadryl na koniach z podkładem muzyki arabskiej i z ułożoną z tej okazji przeze mnie historią z Hrabim, Szejkiem Abdulem i jego córkami w rolach głównych.



Odtąd córki szejka często goszczą u nas przy okazji różnych imprez np Aukcji Koni Małopolskich czy wspomnianego wcześniej Hubertusa :)
HISTORIE O CÓRKACH SZEJKA ABDULA I NIEMNIEJ SYMPATYCZNYCH CÓRKACH HRABIEGO PRZECZYTACIE W POŚCIE Z DN. 24 MARCA 2010 ROKU

8 komentarzy:

  1. czytałam, czytałam wcześniej, super pomysł! BG.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysl i super wykonanie, brawo!!

    OdpowiedzUsuń
  3. DZIĘKI ZA UZNANIE, AŻ MI SIĘ MIŁO KOŁO SERCA ZROBIŁO :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne stroje i na prawdę dobry pomysł :) Przeczytałam to i na prawdę, uważam, ze jest świetny! (Dopiero teraz go przeczytałam bo wcześniej się śpieszyłam :D)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie i pomysłowo a do tego takie imprezy przyciągają i dobry przykład

    OdpowiedzUsuń
  6. a jak się tak jedna z curek ordonki nazywa ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. From thе menu that aρpеars, choose the "Erase Lines" οption to rеstrict the eraѕer to removing lines.

    Тheѕe сοοl shoes dо gіve you pгettу аnd comfortаblе feel
    but аге surelу not madе foг athletic wear as the shock -absorption and supρoгt arе
    not includeԁ in the ѕοlеs of the cool shoes.

    Go ahеad anԁ draw the charactеr's shirt either freehand using the "Pencil Tool" or by using the "Rectangle Tool.

    OdpowiedzUsuń