czwartek, 7 lutego 2013

Czempionaty - Białka

Mając pewne doświadczenie w pokazach koni, co prawda arabskich, a nie półkrwi, ale zawsze doświadczenie, postanowiliśmy prezentować konie własnej hodowli na małopolskich czempionatach młodzieżowych w Stadzie Ogierów w Białce.
Najpierw pojechaliśmy z pierwszą wyhodowaną u nas klaczą - Pizadorą. Miło jest mi przy okazji wspomnieć, że wtedy wraz z Jerzym Urbańskim prowadziłam czempionat.
Pizadora uplasowała się  w połowie stawki swojej grupy, ale wpadła w oko fotografom - artystom min pani Uli Sawickiej, którą mieliśmy przyjemność gościć potem u nas w stadninie.
Po kilku latach zawieźliśmy do Białki Peorię -  córkę Pizadory i Ognistą, która była 8 w stawce.
Po następnych kilku latach pojechała córka Ognistej, która zajęła 6 miejsce.
W hodowli następuje więc postęp :)))
 Zdjęcia Ognistej i Peorii autorstwa Karoliny Chodkowskiej
Zdjęcie Pizadory Autorstwa Urszuli Sawickiej


A to trzy zdjęcia naszej Oszinki. Oszinka zaczyna chodzić pod siodłem i jest ukochanym koniem naszej Oli :)))


Konie prezentował mój mąż, a potem Anielka. 

9 komentarzy:

  1. ładna Oszinka

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne konie!! wszystkie piekne!

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne konie,bo mają cudnych właścicieli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne<3. Szkoda, że już nie jeździcie na czempionaty, z pewnością znaleźli by się jacyś kandydaci;)Ala.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że znowu zaczniemy. Klacze będą kryte w tym roku. Zobaczymy jakie złotka nam się w 2014 ulęgną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie moge się doczekać :D!! i ciekawe jak bedą mieć na imie :D . Zosia Gu

      Usuń
  6. Pamiętam jakiego miałam stresa przed prezentacją Oszinki. Ale warto było, fajne doświadczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oszin to piękny koń! Ma to po swojej mamusi ;) Muszę się niedługo do was wybrać, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń